Dagens träning

Ursäkta att jag har varit dålig på att uppdatera här på bloggen :) Det finns ju trots allt några som är inne dagligen och kikar :)
 
Dagens träning var som i canlig ordning CROSSFIT
Dagens wod var:
7 varv av:
35 box jump
1 snatch
 
Jag hade 12,5 kg på snatch de fyra första varven för att verkligen få in tekniken... Hade 20 kg de tre sista varven...
 
Efter dagens wod körde jag och Michi lite egna magövningar, det blev:
100 sit ups
100 legs lower
 
Känsla: Jag är "okej-nöjd" med dagens prestation. Jag hoppade inte upp för lådan alla varven utan gick upp och ner. Detta är en sak jag måste sluta med för det är psykisk inställning till att jag inte hoppar. Jag är rädd för att jag ska få ont i knän och ben igen och jag är LIVRÄDD för att snubbla och slå upp smalbenen. Jag är väldigt nöjd med att jag körde 20 kg de tre sista varven, jag fick verkligen in tekniken på 12,5 kg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0