Dagens träning

Gooooood morgon!! :)
 
Idag var det Fredag, och det innebar Crossfit Team :)
Dagens Team kördes ihop med Michi :)
 
Dagens Team-WOD var:
100 Burpees
100 Chest to Bar Pull Ups (Svart brett band)
100 Push Jerks (17,5 kg)
 
Känsla: Jag kände att jag kunde ha haft 22 kg på Push Jerks istället för 17,5 kg. 17,5 kg kändes lite för lätt...
Jag och Michi är ett väldigt bra team i mitt tycke! Vi pushar varandra genom passet och vi känner av om den andra inte är riktigt nöjd! På Chest to Bar Pull Ups hade jag svart brett band! Kändes som ett bra band för mig!
Burpees hatar jag lika mycket varje gång!! :) Ingen diskussion om dom! :)
 
Väldigt roligt också att Johannes var med på morgonpasset :) Efter passet höll jag honom sällskap med en kopp te medans han åt frukost :)
 
Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Michie

Vad menar du med "känner av om den andra inte är riktigt nöjd":) Nä jag va verkligen inte nöjd idag. Nästa gång ska jag köra med ordentlig vikt och så skiter vi fullständigt i om vi är klara en kvart efter dom andra:)

Svar: Snyggt!!! Love you
Jennifer

2013-04-19 @ 12:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0