Gårdagens träning

Igår gjorde jag och Johannes ett till försök till att köra Team ihop :)
Denna gången gick det mycket bättre.. haha
 
Dagens WOD var:
 
En person kör 30 m bear crawl
Den andra gör deadlift under tiden
Sedan byts man av, i 20 minuter!!
 
Jag hade 40 kg på deadlift, gjorde sammanlagt 95 st... Jag hade nog klarat 50 kg :)
Sammanlagt gjorde vi 218 st (tror jag)
 
Efter träningen tänkte jag baka bröd, men det blev inte så... Johannes och Erlendur sa "Vad tror ni om att laga mat och kolla på fotboll hos Erlendur ikväll?" Dom menade helt enkelt "Kan inte du laga mat åt oss när vi kollar på fotboll?" Så det blev inget brödbak...
 
Puss o Kram
 

Kommentarer
Postat av: Michie

Åh den woden är så rolig! Kan inte vi köra den ngn dag?

2013-04-24 @ 16:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0