LCHF i Egypten?

Att äta LCHF när man åker utomlands är inte så svårt som många tror!!
 
Till frukost åt jag omelett (varje dag) :) yummi
 
Till lunch så åt vi på buffén varje dag och då åt jag biff i olika former, kyckling i olika former, tomat, gurka
 
Till middag på kvällen gick vi nästan varje kväll till någon "vanlig" restaurang och åt "förrätt" och då var det bara till att undvika pommes fritsen. Sedan gick vi till buffén och åt :)
 
Så att undvika kolhydrater är inte omöjligt när man är iväg! Det gäller bara att se med rätt ögon på det :)
 
Sen har jag syndat SJUKT mycket nu när vi var iväg! Åt desserter VARJE dag (illa), åt på pannkaksbuffén någon gång (illa) osv...
När vi var i egypten så såg jag det som att jag "unnade" mig detta.. Men seriöst!! Det är fasen inte "unna sig" att äta så som jag åt... Det är mer katastrofalt beteende...
 
När jag kom hem på kvällen, gick jag raka vägen till vågen.. Och med en förstoppning och med alla kläderna på mig så vägde jag 0,8 kg mer än när jag åkte, så det var väl inte så farligt med tanke på hur jag hade ätit, men...
 
Nu ska jag vara stenhård mot mig själv! Hård träning och hård med kosten!!!
 
Ni måste hjälpa och stötta mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0