Fredag Crossfit Team

ÄNTLIGEN!!
 
Idag var det åter dags för Team med Michie! Riktigt länge sen vi körde ihop nu! Hon ville ha vilodag idag, men hennes lillasyster sa "Nej" :) Nu i efterhand känner jag mig liiite elak som inte lät henne ha vilodag! Hon var ute och sprang igår, men eftersom att hon springer mycket och långt nu för tiden så tänkte jag att "det är väl inget för henne, hon behöver inte vila imorgon (läs:idag) Men idag berättade hon att det var två av dom som var med och sprang som spydde, så okej, jag har lite dåligt samvete! :)
 
Dagens Team-WOD:
30 min AMRAP
5 Power Clean - 30 kg
10 Front Squats - 30 kg
5 Push Jerk - 30 kg
20 Pullups - lila band i början, lila/svart senare
 
Vi hann 9,5 varv
 
Tack Michie för ett underbart team idag! :) Du är bäst!! Älskar dig
 
(Bilden är lånad från facebook)
Trackback
RSS 2.0