Måndag Crossfit

I måndags jobbade jag dagtur så jag hade ingen möjlighet att träna på morgonen!
Nackdelen med att träna på eftermiddagarna är att man hinner under dagen fundera ut diverse symtom och problem för att inte träna på eftermiddagen. Jag är oftast väldigt trött på eftermiddagarna!
Det är därför jag gillar att träna på morgonen, för då hinner man inte fundera på några hinder och sen så är det fruktansvärt skönt att starta dagen med träning! Men i måndags blev det i alla fall Crossfit på eftermiddagen..
 
Min första tanke när jag såg dagens WOD var "nee, fyy va tråkigt"
Dagens WOD var "JOSH":
 
21 Overhead  (15 kg)
42 Pullups (lila+rött)
15 Overhead Squat
30 Pullups
9 Overhead squat
18 Pullups
 
Maxtid: 20 minuter
Min tid: 12:55 minuter
 
Men med facit i hand var det faktiskt riktigt roligt :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0