Onsdag Cirkel

Denna veckan blir både mat och träning lite sämre än vanligt, då jag jobbar nätter måndag, tisdag och onsdag... Jag försöker alltid att hålla mig till mina vanliga mattider och matvanor när jag jobbar natt, men det är lite svårt, speciellt när man måste sova på dagen.
 
Igår blev det vilodag, då jag inte hann med träning igår då jag sov, var på banken och sov lite till. Idag skulle jag inte iväg på några ärenden så jag kunde sova till 15:30 och åkte sedan och tränade cirkel kl 16:30...
 
Dagens pass innehöll sju stationer med två övningar på varje (45 sek x 3)
 
Station 1 - Ben/rumpa + flås
Station 2 - Axlar/armar
Station 3 - Mage
Station 4 - Rygg/Axlar
Station 5 - Treceps/flås
Station 6 - Flås
Station 7 - Ben/Rumpa/Flås
 
Ett väldigt roligt pass :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0