Torsdag Spinning

Imorse gick jag av efter nattjobb klockan 07.00. Somnade väl inte fören vid halv nio. Snacka om att jag var trött när klockan ringde kl 11 :)
Då var det SPINNINGsom stod på schemat!
 
Jag slängde på mig träningskläderna och gick ner och njöt av min Celcius samtidigt som jag läste tidningen. Kollade ner i burken efter en stund och insåg "opps, jag har druckigt 3/4 av burken." Brukar bara dricka en halv i vanliga fall!
Gick ut lugnt och fint till bilen när klockan var ca: 11:40 (passet började kl 12:00) Åkte ner till stan och parkerade i lugna ro och gick in på onyx och där.. När jag drog mitt kort... Stod det.. "Inga aktiviteter bokade"
Min första tanke "Är det inställt?"
 
SKIIIITTT.. Passet är i knalleporten!! Springer ut, springer bort till bilen, kollar klockan när jag startar bilen "11:53"... Självklart var ALLA rödljus påvägen till knalleporten röda... Bråttom, bråttom, bråttom...
 
Drar kortet i knalleporten "Passet startar om 5 minuter"....
Puuhhh, jag hann!!
 
Jag har ju självklart gjort såhär en gång innan! Då skulle jag och Michelle på Step/Styrka, saken var bara den att jag hann inte den gången :)

Kommentarer
Postat av: Michie

Så sur jag va då😠

2013-08-23 @ 12:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0