Torsdag Spinning

Idag var jag åter igen på Spinning! Börjar tycka att det är väldigt roligt, dock inte så roligt att jag vill gå på 60 minuters spinning än. Håller mig till 30 minuters- och 45 minuterspass. :)
 
Idag kände jag mig pigg i benen, jag kände att jag tog i utan att få mjölksyra, trots att jag hade jobbat natt och bara sovit två timmar efteråt. Brukar alltid vara seg i kroppen efter nattjobb!
 
Jag har fortfarande lite känningar i mitt vänster knä från Midnattsloppet. Till exempel när jag satt med benen i kors så fick jag ont i knät. Har inte känt något efter spinningen, eller från jobbet där jag går väldigt mycket.
Jag kommer att fortsätta träna på, så länge det inte blir värre och så länge jag inte har ont när jag tränar!! :)
 
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0