WOW.. Vilket äventyr

Jag och Michelle bokade en "tjejweekend" redan i februari som var inbokad 24-25 augusti i Göteborg.
Vad skulle vi göra? - Jo vi hade bokat hotellrum på Clarion Post Hotell, spa på hotellet och en massa roomservice!!
Men vad gjorde vi? - Jo vi hade ju såklart anmält oss till MIDNATTSLOPPET!!!!
 
Vi kom till Göteborg i lördags vid lunch, checkade in på hotellet som faktiskt var Clarion Post Hotell, sedan gick vi till stan för att reka lite restauranger och självaste Göteborg :)
 
Den sena lunchen blev brunch på RITZ...
 
 
 
Efter det gick vi runt i stan och shoppade lite... Vid fem/sex-tiden gick vi tillbaka till hotellrummet för att ladda och vila benen...
Jag var sjuuukt nervös och var galet speedad... Taggad till tusen, dock då med viss ångest...
 
 
 
Vi tog bussen bort till Linnéplatsen för att vandra in i slottsskogen mot startfårorna.. Jag var sjukt nervös, händerna skakade och axlarna åkte upp till öronen på varje kort :D
 
Michelles start gick kl 21:30, min start kl 21:55...
Framme vid startlinjen var musiken hög, basen fet och festen var fullt igång.. Det var en jäkla drag där framme vid startlinjen, alla stod och dansade inkl JAG :D
 
PANG....där gick starten... Mina ben kändes pigga och jag bara följde med benen!!!
Mitt under loppet kom det j*vla backar på sisådär 5 km sammanlagt.. Sjukt tungt, men jag kämpade på... Benen matade på, och jag hängde med..
 
Sen såg jag... Där framme... MÅLGÅNGEN.,..
nee, det var visst bara skylten för att vi hade sprungit 9 km... skit också.. Men va fasen, 1 km kvar!!! Kom igen tänkte jag...
Sen såg jag den... Den riktiga målgången...
 
Känslan när jag kom i mål var grym!!
 
Jag hade ett mål med detta loppet.. Komma runt springades, och inte gå.. och.. DET KLARADE JAG!!!
Sen att jag kom i mål UNDER en timma... Det är helt fantastiskt.. Tiden blev: 56:50 minuter!
 
 
Det bästa av allt, var att min ÄLSKADE syster stod i mål och väntade på mig! Jag blev så sjukt glad när jag såg henne! Vi hoppade och kramades hur länge som helst! Jag var så jäkla stolt över både mig och henne, men lite mer över mig själv :D Michelle kom plats 15 (kan ändrat sig till 14 senare).. hon är GRYM....
 
 
Trackback
RSS 2.0