Dagens pass

Idag startade jag min eftermiddag med tre kilometers löpning innan dagens crossfitpass :)
 
Löpning kändes väldigt skön idag!
 
Denna veckans löpning ser ut såhär:
0 km - 0,5 km - 8,0 km/h
0,5 km - 1 km - 8,5 km/h
1 km - 1,5 km - 9,0 km/h
1,5 km - 2 km - 9,5 km/h
2 km - 2,5 km - 10,0 km/h
2,5 km - 3 km - 10,5 km/h
 
Dagens crossfit
 
7 varv av:
12 thrusters (20 kg)
9 Knee To Elbow
200 m medball run (6 kg)
 
Tid: 19:17 minuter
 
Känsla: Dagens pass var rätt tråkig, men ändå skön. Skönt att variera med lite kondition. Det var egentligen inte så mycket styrka idag, jag menar, 20 kg på thrusters är inte så tungt :) JEgentligen var det Toes To Bars istället för Knee to elbow, men jag kan inte Toes To Bars så därför skalade jag den... Jag är nöjd med mitt pass idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0