Jul-löpning

GOD JUL ALLIHOPA!!!
Hoppas att tomten kommer till er idag. Förmodligen kommer han till mig, för jag har varit rätt så snäll i år :)
 
Idag startade jag morgonen med lite löpning inne på Brandstationens löpband!
 
  Det var väldigt tomt på folk klockan 7 på julaftonsmorgon, men det var väl skönast så! :)
 
Idag hade jag som plan att springa lite längre, så idag blev det 6 kilometer!
Det tog ca: 40 minuter
 
 
Känsla: Det kändes väldigt bra att springa idag faktiskt! Liiiite stel i benen kanske, men inget jag kan "skylla" något på :)
 
Såhär såg det ut:
0 km - 1 km = 8,5 km/h
1 km - 2 km = 9,0 km/h
2 km - 3 km = 9,5 km/h
3 km - 4 km = 10,0 km/h
4 km - 5 km = 10,5 km/h
5 km - 6 km = 11,0 km/h
 
Det märks verkligen en stor skillnad mellan 8,5 km/h och 11,0 km/h. Det går sååå mycket snabbare att springa i de högre tempot (typ 2,5km/h snabbare =) ) Ne men ni fattar :)
 
Dagen till ära hade jag på mig mina 2XU byxor som är ett par kompessionsbyxor.  Bildbevis på att de ger kompression... :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Snyggt mönster ha ha

2013-12-24 @ 10:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0