Löpning

Som jag skrev förra veckan så ska jag springa några kilometer per vecka! Jag ska lägga upp en plan för varje vecka för HUR jag ska springa dessa kilometer. Då menar jag hastigheten :) Kör löpning två gånger/vecka till en början, likadant båda gångerna...
 
Denna veckan ser ut såhär med start idag!!!
 
0 km - 0,5 km = 8 km/h
0,5 km - 1 km = 8,5 km/h
1 km - 2 km = 9 km/h
2 km - 2,5 km = 9,5 km/h
2,5 - 2,75 km = 10 km/h
2,75 - 3 km = 10,5 km/h
 
TID: 20:41 minuter
 
Känsla: Det kändes väldigt bra idag! Inget jobbigt med andningen och inte jobbigt i benen. Jag behövde aldrig stanna och "kolla skosnörena" :D
 
Körde löpningen innan dagens crossfitpass, vilket kändes mycket bra :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0