Dagens pass

Dagens pass (femte för veckan) blev X-fit ihop med min vapendragare MICHELLE :)
 
Det var fem stationer, två övningar på varje, så många repetitioner på fem minuter..
 
Station 1 - Goblet Squat (14 kg) /Arnold press (6 kg) (hann 10 varv)
 
Station 2 - Sit up/Armhävningar (hann 9 varv)
 
Station 3 Box Jump/Triceps Dips (Hann 11 varv)
 
Station 4 Plankan/Airsquat (Hann 8 varv)
 
Station 5 Reversed situps/Burpees (Hann 8 varv)
 
Summa:
 
55 Goblet Squat
55 Arnold Press
45 Sit ups
45 Armhävningar
66 Box Jump
66 Triceps Dips
37 Plankan
37 Airsquat
37 Reversed Siups
37 Burpees
 
Jag är väldigt nöjd, dock var jag riktigt trött på de två sista stationerna... Men jag kämpade på ändå... :)  Jag känner dock att jag kunde ha tagit mer vikter på de två första övningarna... Typ 16 kg på golbet squat och 7 kg på arnold press...
 
 

Kommentarer
Postat av: Jonna C och Pekka

37 är ett bra nummer!

2013-01-06 @ 22:18:54
Postat av: Michie

Så bra när du lägger upp ett blogginlägginnan mig. Älskar ctrl C, ctrl V:)

2013-01-06 @ 22:49:30
URL: http://michieslchochtraning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0