Hur går det??

Jag tänkte lämna en liten uppdatering här på bloggen om hur det går för mig med min nya kost...
 
Jag upplever själv att det går väldigt bra med min nya kost.. Stort kan jag väl säga att jag utesluter alla kolhydrater...
 
Ett exempel på hur jag äter en dag kan vara:
 
Går upp kl 05:15
 
Åker till jobbet kl 06:00
 
Tar en kopp te på jobbet 06:30
 
Äter frukost vid 08:30 som kan vara två ägg, eller ett ägg och en proteinsmoothie
 
Äter lunch vid 12:30, det kan vara till exempel ugnstekt kyckling med sallad och sås
 
Äter kvällsmat vid: 18-19-tiden i form av t.ex. omelett, någon gryta eller något sånt :)
 
Ett exempel på hur min mat kkn se hur:
 
 
Jag har inte ätit något socker sedan jag startade för en vecka sedan (inte ens mörk chocklad)
Jag har inte ätit något annat sött som innehåller socker heller :) Är riktigt nöjd faktiskt. Jag känner inte sockersuget lika mycket längre. Det jobbigaste är på helgerna när Johannes jobbar, för då var det inte ovanligt att jag köpte lite godis och gottade mig till någon komedi på TV:n :)
Nu drickar jag te och loka istället :)
 
Jag har tyvärr blivit förkyld nu så min träning blir tyvärr drabbad vilket jag inte gillar... Jag gillar ju att träna.. Hade tänkt att löpträna idag men det blir inget med det eftersom att jag som sagt är förkyld..
 
Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Michie

Det där låter ju förbaskat bra! Du ska vara stolt. Jag ligger i lä;)

2013-01-23 @ 14:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0