Löpning

Dagens pass blev löpning. Jag började med att springa i 30 minuter. Startade på 9,3km/h i hastighet, sedan ökade jag med 0,3 var tredje minut :)
 
Efter detta gick jag ner på 10,0 km/h i hastighet och körde backe istället. Sprang 30 sek 0,5 % lutning, vilade 15 sek, sprang 30 sekunder, vilade 15 sekunder. Efter varje minut höjde jag lutningen med 0,5%.
Jag tror jag kom upp i 7% lutning i slutändad, dvs 15 minuter.
Efter detta så råkade jag komma åt "STOP" knappen så jag fick inte igång bandet igen, det blev nästan 8 km idag. Hann aldrig se exakt eftersom att jag kom åt knappen, förbrännde ca: 600 kcal. Efter 45 minuter på löpbandet körde jag lite magövningar :)
 
Riktigt nöjd med dagens träning :)
 
Just nu står en supergod köttgryta på spisen och puttrar :) Strax jobb
 
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0