Nu har jag bestämt mig!

Nu har jag bestämt mig...
 
Imorgon 16/1 börjar jag med en rivstart i min kamp mot vågen och måttbandet. Jag har tränat stenhårt sedan en tid tillbaka, men inte uppnått de resultatet som jag vill ha! Så därför startar jag imorgon en ny kosthållning! Det är ingen diet jag ska gå på utan det är helt enkelt en ny kosthållning.
 
Kost sagt så vill jag INTE bli bjuden på kolhydrater längre.. Det vill säga godis, kakor, bullar, bröd, potatis, ris, pasta eller annat som kan innehålla socker och kolhydrater... :)
 
Om jag blir bjuden hem till dig och tackar nej till vissa saker så är det inte för att jag är "ouppfostrad", "otacksam" osv utan det är för att jag vill bli bekväm med min kropp och jag ska känna mig bekväm i bikini till sommaren..
Jag ska ju ha semester i år!!!! wiihooo.... Måste hitta en ny bikini sen :)
 
Älskar er och hoppas att ni hjälper mig igenom detta :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Michie

Störtskönt ärligt och rakt inlägg!! Hejja hejja!!

2013-01-16 @ 12:25:25
Postat av: Pia

Älskade du! Peppar dig självklart, vet hur d där känns ❤️❤️❤️

2016-01-20 @ 19:33:16
URL: http://simonssonscasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0