Tack!

Jag vill passa på att Tacka alla er (ca: 5-6 personer) som läser min blogg och uppmuntrar mig med min träning och min viktnedgång..
Jag kan inte själv säga att jag tycker att det har hänt jätte mycket med min kropp. Däremot så ser jag självklart om jag jämnför två bilder att jag har blivit lite smalare i ansiktet och halsen.. Men det som väger tyngst är era kommentarer!! Jag blir så glad när jag får höra "Va liten du har blivit" "Du har blivit så smal i ansiktet" "Du ser så pigg ut" osv :)
 
Jag uppskattar verkligen eran hjälp!! Ni stöttar mig mer än vad ni tror :)
 
Ett extra stort tack måste jag ge min sambo och min syster!!! Ni två har verkligen hjälpt mig sjukt mycket även fast ni kanske inte tror det :)
 
JAg har fått frågan några gånger "hur mycket har du gått ner i vikt?".. Jag kan säga som såhär, det är absolut inte mycket alls... Men jag kommer inte att avslöja några kilon och centimetrar än... :) Jag får se om/när jag avslöjar något...
 
 
Älskar er!!!
 
Föresten.. Michelle! Nu åker vi och tränat stenhårt..

Kommentarer
Postat av: Michie

Du är grym med träningen! Vilken utveckling alltså!

2013-01-06 @ 22:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0