X-fit

Igår var jag Michelle Johannes och Erlendur.. Det skulle egentligen vara Team-pass men av någon anledning blev det inte det.., tråkigt, för jag och michi skulle spöa skiten ur pojkarna.. Det fick bli ett vanligt x-fitpass istället.. Ett grymt bra pass dessutom...

13 st djupa benböj med vikter
13 st chins
13 st hoppa över en låda (kan man säga)
13 st armhävningar
13 st situps (med raka ben och benen skulle upp i taket, typ)

13 varv.. Jag klarade 9 varv, dvs 117 av varje på 30 min.. Johannes klarade nig typ 12 varv och michi sa att hon klarade 13 varv... Erlendurs summa vet jag inte :)

9 varv för mig tycker jag är väldigt bra.. Hade nig klarat något varv mer om det inte alltid blev sån väntan vid chinsen...


Kommentarer
Postat av: Michie

"Michie sa att hon klarade 13 varv..." tror du mig inte? Jag hade till och med 30 sekunder kvar!

Svar: Klart jag tror dig!!! =) Johannes "sa" att han klarade 12 varv... =)
Jennifer

2013-01-03 @ 09:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0