Härlig start!!

Vilken härlig start jag har på morgonen och på min SEMESTER!!
 
Är nu nere i Skummeslöv på semester!
 
Tog cykeln bort till Tennisbanorna, sprang två varv på 1850 m spåret, och cyklade sedan hem.
Summa:3,7 km löpning, 2,3 km cykling
 
Såhär såg mina km ut i tid:
(Det är ca: 1 km till tennisbanorna)
 
1 km - 6:18 min/km
2 km - 6:26 min/km
3 km - 7:04 min/km
4 km - 6:38 min/km
5 km - 5:39 min/km
6 km - 3:53 min/km
 
Medelpuls:97 slag/min
Maxpuls:154 slag/min
 
Känsla:Jag sprang aldrig på i något högt tempo eftersom att jag har haft problem med mina benhinnor. Det kändes riktigt bra i benen idag, sen vet jag inte om det är på grund av Ipren eller om mina ben har vilat ordentligt och är redo för löpning igen. Konditionsmässigt var det riktigt skönt, vilket man kan se på min puls också, inte alls lika hög som den är annars :) Det gör ju väldigt mycket att cykla också, eftersom att jag inte cyklade som en dåre... Men jag är nöjd!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0