Lördag Cykling + Löpning

Idag ville jag starta dagen med lite löpning i benen!
 
Tog samma runda som i häromdagen.. Det vill säga:
 
Cyklade bort till Tennisbanorna
Sprang två varv av 1850 m-spåret
Cyklade tillbaka hem
 
Summa:
Cykling 2300 m = 2,3 km
Löpning 3700 m = 3,7 km
Summa: 6000 m = 6 km
 
Svårt att säga medeltempo eftersom att jag även cyklade... Men såhär såg mina kilometer ut.. (Cykla till tennisbanorna är ca: 1,15 km)
 
1 km - 5:36 min/km
2 km - 6:29 min/km
3 km - 6:44 min/km
4 km - 6:25 min/km
5 km - 5:36 min/km
6 km - 5:09 min/km
 
Medelpuls:120 slag/min
Maxpuls:168 slag/min
 
Tid:36 minuter
 
Föresten... Jag käkade lite grus/barr idag också! Trampade såklart snett (har bara väntat på det) på en rot under löpningen, så jag stupade rakt ner i marken :) Gjorde jätte ont i foten, knäna och händerna men självklart var jag uppe på benen och sprang igen på två röda.. :) "Hoppas ingen såg mig, men ajj va ont det gör, men får inte visa något"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0