Måndag Löpning + Crossfit

Då dag på en ny vecka!
 
Dagen startade med en kort löprunda innan jag skulle köra Crossfit kl 06:15!
 
Bestämde träff med Michelle och Celtic utanför Onyx kl 05:30..
 
 
 
Runda: Från Onyx --> Ryavallen --> Tennishallen --> Ishallen --> Media markt -->Onyx
Längd: 3 km
Tid: 18:46 min
Medeltempo: 6:16 min/km
Maxtempo: 4:45 min/km
Medelpuls: 140 slag/min
Maxpuls: 171 slag/min
 
Sedan var det dags för ett crossfitpass :)
 
Dagens WOD
 
5 Rounds for time
# 6 Handstand Pushups (tjock mits under huvudet)
# 12 Chest To Bars (lila+rött band)
# 24 Weighted Walking lounges (12 kg)
 
Tid: 18:57 min
 
Dagens WOD var lång för oss alla! Men rolig... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0