Måndag Löpning

Idag tänkte jag att jag skulle köra ett dubbelpass. Körde ju crossfit imorse, så jag tänkte att jag skulle ta mig ut på en kort löparrunda för att träna konditionen...
 
Hade som mål att springa på tempo under 5,5 min/km.
 
Sprang 1 km som uppvärmning, då tempo 6,56 min/km
Skulle sedan springa 3 km med högre hastighet, men var tvungen att bryta pågrund av att mina benhinnor värkte något sjukt... Jätte tråkigt!! Jag som så gärna ville springa... Jag sprang iaf 1 km med hastigheten 5,42 min/km så den kilometern höll jag i alla fall mitt mål =)
 
Så tyvärr blev det bara 2 km löpning sammanlagt..
 
Nu mår mina ben lite bättre, efter att jag har tagit på mig mina stödstrumpor!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0