Måndag Löpning

Igår var det måndag och fint väder! Tog mig ut på en liten löprunda!! '
 
Runda: Kypesjön
 
Längd: 5 km
Tid: 29,41 min
 
Medeltempo: 5:56 min/km
Bästa tempo: 3:57 min/km
 
Medelpuls: 159 slag/min
Maxpuls: 174 slag/min
 
Väder: 18 grader enligt pulsklockan, soligt, svalt
Kläder: Nike shorts, nike linne, espirittröja, ascisskor
 
Känsla: Jag är inte nöjd med löpningen. Jag stukade foten och käkade lite grus efter 2 km. Vilket gjorde att tredje kilometern var riktigt tung och jobbig. Medeltempot på tredje kilometern var riktigt dålig, 6:42 min/km.... Men jag fortsatte att springa i alla fall. En skön runda men några backar, vissa mer branta än andra... :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0