Söndag löpning

Det blev inte riktigt som jag tänkte mig...
 
Jag tog på mig träningskläderna imorse när jag cyklade till jobbet, för att ta mig ut på en löprunda efter jobbet.. och så blev det..
 
Runda: Från Hasselbacksgatan till kype och tillbaka
 
Längd: 10 km/1 mil
Tid: 1:05:33
 
Medeltempo: 6:33 min/km
Bästa tempo: 2:41 min/km (undrar verkligen när det var!! haha)
 
Medelpuls: 154 slag/min
Maxpuls: 173 slag/min
 
Väder: 18 grader, moln med viss solighet
Kläder: Korta löpartights, nike löpt-shirt, vindjacka, asics kayano
 
Känsla: Jag måste säga att jag är absolut inte nöjd med dagens prestation. Jag sprang påtok för långsamt, trots att det står att jag hade ett snabbt tempo någon gång på 2:41 tempo. Vet i skam om det stämmer :) hahaha
Det var inte tyngre med andningen än vanligt, det var inte tyngre i musklerna i benen än vanligt men det kändes inte som om jag kunde flytta mina ben, det var som att jag inte kom framåt.
Planen var att jag skulle springa 8 km, men jag räknade fel och slutsumman skulle helt plötsligt bli 9 km och det går ju inte att stanna på :) Så därför blev det en mil idag :) Jag är däremot väääldigt stolt över mig själv att jag har sprungit 1 mil idag :)
 
Så summa... Jag är inte nöjd, men jag är stolt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0