Dagens crossfit

Dagens crossfitpass idag blev:
 
3 varv av:
- 6 Chest to bars
- 9 Frontsquats
- 15 Burpees
 
Jag hade grönt och rött band på Chest to bars!
Jag hade 25 kg på stången på front squats, men hade 30 kg på sista varvet och ångrar att jag inte hade 30 kg under hela woden..
Burpees är så jäkla tråkigt och jobbigt! Hatar dessa :D
 
Dagens wod tog 7,31 minuter.
 
Efter dagens wod blev det:
 
3 st front squats
3 st burpees och sedan vila resten av minuten...
Detta gjrode vi i 8 minuter! :)
 
Men facit i hand så är jag väldigt nöjd med dagens prestation i alla fall. Hade varit mer nöjd om jag hade haft 30 kg hela woden och om jag hade kört chest to bars med bara grönt band! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0