Helgens bravader!

I fredags åkte jag, Michelle, mamma och Tina till Berlin för att spendera våran helg där! Detta var en överraskningsresa till mamma som fyller 50 år i april.
 
Det blev ingen träning i fredags eller lördags, men i söndags körde jag och Michelle ett x-fitpass innan vi relaxade i spa´t. :)
 
5 varv av:
 
200 m löpning
20 pushups
30 situps
40 air squats
 
Summan blev:
1 km löpning
100 pushups
150 situps
200 air squats
 
 
Maten:
 
Det har inte varit några problem alls att undvika kolhydrater i Berlin!
I fredags åt vi på en pizzerialiknande restaurang. Beställde in en jätte god pizza, men åt bara det som låg på :) riiiktigt gott :)
på kvällen åt vi på ett tapasställe, så det var ju bara att beställa det jag ville äta :)
 
Frukosten på lördagmorgon på hotellet var helt underbar! Jag kan inte sluta tänka på den! Jag åt bland annat: scrable ägg, skinka, kokt ägg, kalkon, ost, kvarg med färska hallon, salami :)
 
 
 
Lunchen blev en picnic på Alexanderplatz i form av räkröra i dillsås, salami, färskost
På kvällen var vi på en grekisk restaurang och åt. Har aldrig varit på en restaurang som serverar så mycket mat som vi fick där :) Jätte gott!! :)
 

Kommentarer
Postat av: Michie

Det bästa var ändå servitörens blick när vi hade "ätit upp" pizzan!

2013-03-18 @ 12:17:57
Postat av: Mamma

Håller helt med Michelle , han har nog aldrig dukat av såna rester!! 😄

2013-03-30 @ 01:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0