PREMIÄR

Idag gjorde jag premiär med löpning utomhus! Detta gjorde jag ihop med Johannes <3
 
Här sprang vi(för er som kan borås):
Startade hemma
Nedför Trandaredsbacken bort mot Friskis
Upp mot Wästbygg
Mot och förbi Coop
Sprang längst med hultasjön
Upp för den långa branta backen vid AA-huset
Förbi Rondo
Trandaredsbacken hem förbi brändmarks
 
Detta blev: 5,5 km och tog 37 minuter
 
Hur kände jag mig? Jag kände mig inte alls i form, kan inte förstå att jag en gång har sprungit 1 mil! Det var tungt idag!! Jag kan inte säga att jag tog ut mig till 100%, men det var något emellanåt som verkligen satte stopp.. Vet inte om det var konditionen eller benen, eller bådeoch...
 
Det var i alla fall väldigt roligt att Johannes var med även om det var "rehabträning" för hans del.. Han stöttade mig hela vägen :)
 
Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tummen upp, blir det Båstad tur och retur till sommaren för dig med till sommaren?

Svar: Vi får väl se... Vi vet ju inte ens om jag får semester än :D Hehe
Jennifer

2013-03-03 @ 23:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0