Crossfit Team Fredag

Dagens pass blev CROSSFIT TEAM med Michie
 
Dagens WOD var idag:
10 HSPU (Handstand pushups)
100 m löpning
9 HSPU
100 m löpning
8 HSPU
100 m löpning osv ner till 1...
Sedan..
1 HSPU
100 m löpning
2 HSPU
100 m löpning
3 HSPU
100 m löpning osv upp till 10 igen...
 
Så Michie startade med 10 HSPU och jag sprang 100 m, sedan körde jag 9 HSPU och hon sprang 100 m.. Vi gjorde 55 HSPU var och sprang 1 km var sammanlagt!!
 
Efter dagens WOD var det tabata x 2 med valfria övningar!
 
Tabata 1 körde jag situps
Tabata 2 körde jag hollow hold
 
Igår när jag läste vad dagens WOD innehöll så tänkte jag "ne fy fasen va tråkigt" men det var faktiskt rätt roligt :)
 
Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: michie

Det är faktiskt inte många gånger man känns att "fy vilket tråkigt pass". Det är nästan alltid roligt när man väl kommer dit. Speciellt teamen:)

2013-05-31 @ 09:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0