Dagens pass

Ursäkta mig att jag inte har uppdaterat bloggen något de senaste dagarna :)
 
Dagens pass var CROSSFIT
 
Dagens WODvar:
 
15 minuter
Tre stycken i ett team!
 
* Box jump
* Kettlebell swings
* Push-ups
 
Varje station skulle utföras i 1 minut, och det var upp till laget att fördela den minuten. Vi körde 20 sekunder var... Det blev 5 varv!
Summan blev för min del:
47 st box jumps
48 st kettlebell swings
95 push-ups
 
Jag saknade verkligen min bästa teamkompis idag! Hon är nämnligen sjuk :/ tycker så synd om henne!!!
 
Bli frisk snart så att vi kan träna ihop :)
 
Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Michie

Och idag var det jag som sakna dig!!

2013-05-29 @ 16:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0