Dagens pass

Dagens pass blev SPINNING SWIRL i 45 minuter...
 
Spinning Swirl innebär såklart spinning, fast man använder pulsband, så att man kan se sin puls på en stor skärm hela tiden. Såhär står det på onyx hemsida om spinning swirl..
"Under dessa spinningklasser jobbar du med pulsträning. SWIRL är ett program för pulsbaserad träning där du ser och kan följa din puls på en stor skärm. Du är på skärmen ett nummer så ingen vet vem som är vem."
 
 
Jag tyckte att det var väldigt svårt att veta hur mycket motstånd jag skulle lägga på eller hur stabbt jag skulle trampa för att komma upp på de olika nivåerna..
Svetten rann som aldrig förr... Helt blött runt min cykel :)
 
Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Michie

Du förvånade mig verkligen, trodde INTE du skulle följa med på spinning. Hoppas du hänger på igen:) Det är jobbigt, svettigt och tråkigt stundtals:) men så skönt efteråt! Och sjukt bra för kondisen!

2013-05-21 @ 17:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0