Dagens pass

Dagens träning idag blev  CROSSFIT TEAM :)
 
Dagens WOD var:
 
10 varv av:
3 Handstand pushups (HSPU)
6 Deadlift
12 Pullups
24 jump over "stången" (haha)
 
Michie gjorde 3 HSPU, jag gjorde deadlift, Michie gjorde pullups och jag hoppade över stången, sedan bytte vi tills vi hade gjort 10 varv :)
 
Efteråt var det en liten WOD till:
 
12 AMRAP (As many round as possible)
 
10 power clean (20 kg)
10 shoulder to overhead (20 kg)
10 trusters (20 kg)
 
Michie gjorde 5 power clean, jag gjorde 5 power clean, Michie gjorde 5 shoulder to overhead, jag gjorde 5 shoulder to overhead osv... :) Antal varv vet jag inte :)
 
Känsla: Jag är väldigt nöjd med dagens första wod. På den andra woden, hade jag kunnat ha tyngre på power cleans, och eventuellt lite tyngre på de andra två övningarna.
 
Efter dagens pass skulle jag och Michie se hur mycket jag orkade ta i deadlift. Jag klarade 60 kg. Jag tror verkligen att jag klarar tyngre också :)
 
Tack Michie för ett bra team, Du är GRYM <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0