Gårdagens träning

Gårdagens träning blev löpning!
 
Runda: Pickesjön
Längd:3,5 km
Tid:21,01 min
 
 
Medeltempo:5,59 min/km
Bästa tempo:4,20 min/km
 
Medelpuls:159 slag/min
Maxpuls:174 slag/min
 
Väder:22 grader, soligt
Kläder:Korta löpartights, köpar t-shirt, asics skor
 
Känsla:Det var riktigt varmt, speciell på de öppna ytorna. I skogen var det lite svalare. Jag kände att jag hade rätt klädsel för vädret. Jag höll ett bra tempo genom passet, men var väldigt trött dels pågrund av att jag hade löptränat dagen innan och att jag hade jobbat hela dagen och glömde min celcius innan löpningen igår :) Men jag gick aldrig, utan sprang hela tiden. Jag är nöjd med min medeltempo och även bästa tempo :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0