Kretsloppet 2013

Igår var det årets upplaga av KRETSLOPPET här i Borås! En riktig folkfest i stan!!
 
Jag var sedan tidigare anmäld!!
 
Jag vaknade på morgonen och hade kvällen innan bestämt att jag skulle springa. Vaknade, hur nervös som helst! Hade svårt att äta på grund av att jag var så sjukt nervös...
 
Stod vid starten och var sjukt nervös. Kunde knappt stå på mina ben..
 
Loppet slutade i katastrof...
 
Efter 2 km var jag tvungen att gå på grund av att jag såg stjärnor, och kände mig svimfärdig. Under hela loppet, gick jag flera gånger för att jag inte mådde väl.
 
Varför blev det såhär?
Jo, när jag anmälde mig till midnattsloppet, var mitt mål "Ta mig runt". När jag sedan anmälde mig till kretsloppet (detta var innan midnattsloppets start) hade jag som mål "Ta mig runt, under 60 minuter"
När jag då sprang midnattsloppet på en kanontid (för mig) på 56:50 minuter, fick jag en helt annan press inför kretsloppet. Jag skulle under 55 minuter. Jag menar, midnattsloppet var ju sjukt backigt och kretsloppet skulle ju vara rätt plant, vilket det också var. Så det kunde ju inte vara några problem! Hahahahha 2 minuter snabbare, det klarar ju jag!! Ja tjena!!
 
Min tid på kretsloppet blev 59:55 minuter.
Det är ju för visso under 60 minuter, men nee... jag är inte nöjd!!
 
jaja.. Det är bara att ta nya tag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0