Ledig en fredag = Hårdträning

I fredags var jag ledig ifrån jobbet, eller rättare sagt jag gick av nattjobb kl 07:00.
Självklart var jag instämplad på Spinning Swirl kl 12:00 i 45 minuter! Ett riktigt roligt och bra pass de där :)
 
Jag har kommit in ett nytt flow med träningen, där jag känner att jag vill träna dygnet runt nästan :)
 
På eftermiddagen åkte jag och Michelle till Onyx Centrum för att köra ett pass CIRKEL :)
Det var första gången för Michelle, och jag tror att hon kan tänka sig att gå fler gånger! Det som är bra med Cirkelträningen är att det blir vad man gör det till. Man kan välja flitigt mellan vikterna och hur snabbt man vill köra alla repetitioner. Passet innehåller både styrka och kondition. Det gillar jag :)
 
Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Barr-pissaren!!

Inte sista gången!

2013-09-03 @ 16:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0