Uppvaknande

Sitter fortfarande hos frisören, just nu i väntan på att färgen ska göra sitt...

Ser mig själv i spegeln och vad ser jag?? Ett sånt sjuuuukt svullet och runt ansikte.. Och nej mina vänner... Det är ingen "vätska" som har samlat sig i ansiktet utan det är FETT!!! 
Usch va leden jag blir! Hatar att se mig själv tjock! Min ansiktsform har liksom blivit rund istället för avlång!! 
Neee Fyy!!!

När pärlplattan kommer ut blir det stenhård träning!! Fettet ska bort snabbare än vad det kom dit!! Usch, äcklas av mig själv!! 


För övrigt.., det sitter en tjej här inne på salongen och sjunger rätt högt, och hon skulle nog behöva sig en sånglektioner eller två :) låter sådär... Hahah

Kommentarer
Postat av: Thess

Förstår hur du känner dig , känner mig likadan! Men vi får försöka inte tänka på det nu! Snart är våra små här. Vi har all tid i världen sen att komma i form igen :) å jag är säker på att du är jättevacker som gravid!

Svar: Tack!!!!
Jennifer

2014-09-02 @ 15:24:41
URL: http://www.ingetsocker.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0