Dagens tedrickande :)

Idag har jag till största delen stått i köket och fixat och donat inför kvällen och infirandet av det nya året.
 
Vi ska hem till min syster ihop med två andra par. Blir nog supertrevligt tror jag...
Vi ska alla ta med oss några tapas var, så ska vi ha en tapasbuffé :)
 
Jag har idag gjort:
Färskostfyllda champinjoner
Baconlindade dadlar
Stekt haloumi med körsbärstomater
och
fyllda tortillabrö´n
 
Hoppas detta blir en succé!
 
Under dagen har jag fyllt på min tekopp hela tiden! :) Är inne på min tredje eller fjärde kopp...
Gillar rött och grönt te mest nu för tiden.. Dagens te har varit: "Lyckorus" & "Rooibos Jordgubb/lime"
 
MUMS!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0