Julen 2014

Nu sitter jag inne i vårt sovrum och väntar på att lilla loppan ska somna ordenligt så jag passar på att skriva ett blogginlägg om vår jul... Vår första jul med Olivia, Olivias första jul :)
 
Vi åkte ner till svärföräldrarna i Varberg på måndagen den 22. Johannes var ledig i några dagar, och hans bror med familj som bor i norra Sverige var nere och hälsade på över jul så då ville vi passa på att träffa dom i några dagar också :)
På julaftons morgon samlades vi alla i vardagsrummet hos svärföräldrarna och myste och alla fick varsin morgongåva. Jag fick en jätte fin lykta med ett doftljus i och Olivia fick en jätte fin väska..
 
Sen vid lunchtid åkte vi hemåt mot Borås igen... Snabbt in hemma och göra iordning oss och Olivia, slog in de sista julklapparna och packade ner lite mat... Sen åkte vi hem till min syster....
Där kollade vi på Kalle Anka som de flesta gör :) Sen kom han.. Ja ni vet vem.... TOMTEN....
 
Olivia fick sååå mycket fina julklappar!!! Kan inte räkna upp alla, men hon fick bland annat en bumbostol med bricka, ett gungdjur (minns inte om det var en tiger eller ett lejon), tavla, kläder, servis, pussel, BRIO-leksak, bitleksaker osv...
Och jag fick också en massa fina saker.. Träningskläder, massage, duschkräm, ljuslykta, träningsskor osv...
 
Det har verkligen varit en superbra jul i år!
 
Men den bästa julklappen av dom alla var nog faktiskt att Thomas (Johannes bror som bor i USA) kom hem till varberg, utan att någon hade en aning om detta.. Helt plötsligt stod han bara där i hallen... :D Då var jag inte långt ifrån tårarna.. .:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0