Kall och blåsig promenad

Idag har jag och Olivia varit ensamma hemma igen, då Johannes fick vara kvar på jobbet efter sitt dygn igår på grund av en stor brand i Göteborg.
 
Så vi tog oss en promenad till kransmossen och skulle egentligen gå ett varv på 5 km-spåret, men jag har gått den så många gånger i mitt liv så jag var så sjukt trött på den. Så det fick bli tre varv på 1 km-spåret istället. Summan blev då 5 kilometer när vi kom hem! :)
 
Riktigt tråkigt det också... Haha
 
 Det var så sjukt kallt och blåsigt också! Blåste rakt igenom kläderna...

Och självklart sov loppan bara en halvtimma... Men låg så nöjd i vagnen ❤️





Kommentarer
Postat av: Michie

Bra där;) Ett tips är att ha på pulsklockan och pressa tiden på varje varv! då blir det genast lite mer inspirerande;)

2014-12-01 @ 16:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0