Pulled Pork

hahahahhahahah
 
Jag har länge haft kött i frysen som bara har legat där och väntat på att få bli pulled pork.
 
Igår tog jag saken i egna händer och gjorde detta. Har ju ingen lergryta så jag använde en vanlig gryta, det går ju lika bra.
 
Såhär ser Michelles pulled pork ut:
 
 
Jag ställde in grytan i ugnen på kvällen och tog ut den nu på morgonen innan jag åkte till träningen. Det blev sammanlagt 10 timmar.. PERFEKT....
Längtar redan till lunchen...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vilken besvikelse... Jag hade ju glömt att lägga på locket på grytan så det var ju snustorkt och brändt... hahahha Ser ju inte klokt ut,.. Adjöss med dig....
 
Såhär ser min pulled pork ut....
 
 
Bättre lycka nästa gång :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0