Surprice... Eller??? =)

Jag har ju inte JÄTTE många läsare på bloggen, men några tappra läsare fortsätter att kämpa sig in här. Det tackar jag för.. =)
 
De flesta av er som läser min blogg vet ju redan vad jag pysslar med nu för tiden, men för er som inte vet.... så....
 
.....väntar jag på att min (och Johannes) lilla pärlplatta ska pärlas klart och komma ut till oss! Pärlplattan beräknas att vara färdigpärlad i början av oktober, så lite mer än två månader kvar!
 
Det är otroligt spännande att ha en liten pärlplatta i magen som växer och gror som bara den. Jag försöker att ta lite kort på magen emellanåt, för att kunna kolla tillbaka på. Vilken otrolig skillnad det kan vara på bara två-tre veckor :)
 
Några av bilderna!
 
V 18
 
 
V 26
 
V 29
 
 Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Jonna

Ni är så fina!!!!

2014-07-24 @ 01:27:17
Postat av: Mamma

Vackraste ❤️❤️❤️

2014-07-24 @ 16:37:50
Postat av: Elisabeth

Så vacker svägerska!!

2014-07-24 @ 23:24:30
Postat av: Thess

Määäääh!!! Detta har jag totalt missat. Grattis ! Vad roligt. Då ska vi ju ha nästan samtidigt. Blev lite fundersam när du skrev det där med kaninbodyn ;) hihi

2014-08-13 @ 22:27:17
URL: http://Www.ingetsocker.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0