Finbesök

I morse satt jag i goda ro och åt frukost och läste tidningen. Iklädd i enbart linne och trosor...
Olivia låg i sitt babynest jämte och sov så gott...
 
Vi skulle få besök av Karro och Estrid vid 09:30-tiden... Estrid är 6 månader äldre än Olivia...
Men helt plötsligt så knackar det på dörren..
"Va?? Vi sa ju halv tio-tiden, klockan är ju bara  halv nio!!!"
 
Jag skuttade upp ur soffan och är på väg att gå ner och öppna, men inser att jag inte har några kläder på mig..
Då knackar det igen på dörren och in kliver någon. Jag är fortfarande kvar uppe på andra våning..
 
Hör en röst ropa :
"Hej!!!"
"Öhh hej"
"Är du uppe?"
"Öh ja, jag kommer ner" (Jag har ju inte en aning om vem det var, och det lät inte riktigt som Karro)
 
Jag slänger på mig Johannes mjukisbyxor och går ner.. Vem står där nere??
Finaste svägerskan från norr... Pia!!! Hon hade varit i Göteborg och skulle till Jönköping och åkte igenom Borås...
 
Åh va jag blev glad!! :) Så kul att hon tog sig tid att komma förbi!! :)
 
 
Sen när klockan faktiskt blev halv tio så kom Karro och Estrid :)
Olivia fick en jätte fin present.. Den underbara Giraffen Sophie...
En bitleksak i 100% ekologiskt naturgummi...
TACK!!!!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Så mysigt att hon hann om er och gosa lite! Å kul att Olivia fick fina giraffen Sophie! Men det betyder att jag nu får se mig om efter en annan julklapp till henne .. hehe... ;)

2014-11-13 @ 23:22:30
URL: http://McLachlan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0