God morgon (?)

I natt har Olivia hållt igång! Varit vaken mycket, och har inte velat somna..
Hon har varit glad och pratat en massa i natt, men så fort jag försökte sova så blev hon arg... Jag skulle helst ligga och prata med henne hela tiden också.. Lilla stumpan <3
 
Nu har hon och Johannes somnat här på soffan! Typiskt...
 
I natt har jag trots lite sömn, drömt så ofantligt mycket... Allt i från att folk har blivit knivskurna, jag och Michelle har bott på hotell, hon åkte hem från hotellet och lämnade ett brev efter sig, jag har jobbat som croupier, glömde Olivia i bilen osv... Jätte blandat...
 
Om en stund ska jag hem till Lisa, ihop med Oliva och Evelina för en långlunch! Ska bli mysigt!! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0