God natt

Nu har jag och Olivia gått och lagt oss... Väldigt sent för att vara vi :) men vi drog oss länge i sängen imorse också!

Har den senaste tiden fått så ont i brösten. Mest i det högra bröstet. 
Så nu har jag tagit en Ipren och har värmedynan liggandes på ena bröstet. Gör så in i Norden ont ibland. 

Det kommer som knivar som sticker i bröstet, sen släpper det en stund för att sen sticka till igen :( 
Jag känner ingen knöl som kan tänkas som vid mjölkstockning, utan det gör ont i ungefär halva bröstet... 
Ska till amningsmottagningen på onsdag, ska passa på att fråga dom när jag ändå är där! 

Har en del frågor till dom, så jag ska passa på att fråga massa saker när jag ändå har experthjälp 😃

God natt önskar flickorna Schnellbacher

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0