Har det släppt??

Jag har sedan Olivia var två dagar gammal använd amningsnapp. För er som inte vet vad det är, så är det en slags napp man sätter över bröstvårtan för att barnet lättare ska kunna ta ett ordenligt tag...
 
Anledningen till att vi började använda den, var att Olivia inte kunde/ville ta ett eget tag och allt blev bara fel...
 
Men nu de senaste två veckorna har vi börjat med att försöka ta bort amningsnappen.. Man ska då börja med att barnet får börja suga med amningsnapp, sen tar man bort den och låter barnet fortsätta suga direkt på bröstet och så håller man på så..
 
Men idag mina vänner!!!
Har vi inte använt amningsnapp en enda gång! Utan Olivia har lyckats att ta eget tag direkt.. Det har känt så himla bra! Kan det vara så att det har släppt?? =) Jag är i alla fall sååå lycklig över detta..
Den där förbannade amningsnappen har varit så jobbig för mig... psykiskt... Man känner sig så misslyckad, även fast det är väldigt vanligt att använda en sån..
 
AMNINGSNAPP VS JENNIFER 0-2
 
Såhär ser en sån ut..

Kommentarer
Postat av: Johannes

Du är så grym!!!!!

2014-11-20 @ 00:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0