Denna väntan....

Denna väntan alltså!!!!
 
Idag är det en vecka sedan pärlplattan var beräknad att komma till världen. Men h*n verkar tycka det är gott där inne, så det verkar dröja ett tag till!
Har inga känningar alls att det är något på gång eller så, så min magkänsla säger väl i slutet av nästa vecka :/
Även fast jag har hört av flera att "Det kan bara starta igång utan några förvarningar" osv så säger min magkänsla i slutet av nästa vecka...
 
Klådan....
Ja, den finns med all säkerhet kvar, och så även alla utslag. Utslagen blir fler och större för varje dag. Klådan gör mig tokig! Har ju fått lite mer mediciner som jag skrev sist, och dom gör mig rätt trött. Man är väldigt matt i kroppen och man känner sig orkeslös av dom. Men det lindrar nog klådan liiiite. Jag vågar inte avstå att ta dom.. Vill inte att klådan ska bli värre!
Såå. Nog gnällt om det för idag..
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh du får gnälla! Tur att det försvinner när pärlis kommer! Jag hade svamp duvetvar hela allys graviditet a la " stoppa upp toaborsten och vrid runt för det kliar ständigt outhärdligt" heela graviditeten pga hormoner. Försvann direkt när ally kom! En vecka över för er- trist tröst just nu men då ser ni snart pärlis!! Typ max en vecka till - mycket klen tröst jag vet- men ändå. Något att klamra sig fast vid när det känns lite tyngre! Kram till dig Jempa!!

2014-10-17 @ 22:42:38
URL: http://McLachlan.blogg.se
Postat av: Mamma

Ha ha så skön bild

2014-10-18 @ 11:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0