En förtydling

Måste förklara en sak som lätt misstolkas :)
 
Jag kan gå gravid huuuur länge som helst, det är inte det som jag upplever är jobbigt i nuläget. Det är inte heller att jag nu har gått 10 dagar över beräknat datum som jag tycker är jobbigt, utan det är denna klådan som gör mig galen som är mest jobbig.
 
Jag går GÄRNA flera veckor extra gravid, bara utslagen och klådan försvinner.
Det enda som är jobbigt med graviditeten nu (förutom utslagen då) är att man inte är så smidig som man tidigare var :) Man känner sig som en strandad val emellan åt.
 
Klart att jag längtar efter bebisen, men jag kan lätt gå gravid några veckor till, även fast jag nu känner mig färdig för denna gången :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0