Lååååång dag

Dagarna är nu väldigt långa! Det känns som om dagen aldrig tar slut!
Jag gör dock som barn inför julafton... Går och lägger mig tidigt, för att då blir det en ny dag snabbare, och vi kommer närmre till förlossningen. Men när den äger rum, vet ingen mer än pärlplattan själv. :)
 
Idag har det verkligen varit en lång dag, vilket med största sannolikheten beror på att jag inte har någonting ALLS!!!
Imorgon måste jag göra något!!! Kommer bli galen om det blir en dag till där det inte händer något :)
 
Tips på vad jag kan göra?
Jag funderar på att åka till blomsteraffären och köpa någon fin krans till ytterdörren. Dock är det inte så roligt att göra det höstfint på framsidan, då dom håller på att gräva utanför. Något avloppsrör är trasigt eller nåt sånt.. :)
 
 
Men ge mig gärna tips på vad jag kan göra! Städade igår.. så det är redan avklarat för denna veckan! Har ingen tvätt att tvätta upp... Handlade lite idag.. Kommer inte på något skåp eller någon låda som måste rensas.. hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0