Lågkolhydratskost

Nu när älskade Olivia har kommit till världen känner jag mig peppad till att ta tag i maten, matvanorna och motionen.. 

Under min graviditet försökte jag att fortfarande vara noggrann med vad jag åt, men sen kom jag till en del av graviditeten där jag tyckte det var "okej" att äta hönökaka till frukost, godis 4-5 dagar i veckan och nudlar till lunch... 
Det var det ju absolut inte... 

Så nu är jag tillbaka till att äta kolhydtatskost precis som jag gjorde innan jag blev gravid. 

Gårdagens middag 
- CEASARSALLAD



Dagens frukost
-två kokta ägg
-tre skink/ostrullar
-saltgurka (för att det är gott)
-några små äppelskivor




Kommentarer
Postat av: Michie

Kolhydratskost😳?

2014-10-30 @ 14:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0