BB-väskan

Har börjat spåna på vad vi ska packa med i BB-väskan.
Tanken är väl att pärlplattan ska ha en egen liten väska med sig och jag och Johannes packar en väska ihop med våra kläder och hygiensaker.
 
Måste ju säga att det är svårt att välja ut vad lilla pärlplattan ska ha med sig i sin väska. Skulle ju vilja packa ner alla kläderna, men det går ju inte :)
Har självklart kollat ut några byxor, bodys, pyjamas, mössor och strumpor i linneskåpet till den lilla/lille.
 
 
Till mig själv tänkte jag väl packa med mig bekväma kläder så som icke åtsittande byxor, amningslinne, amningsBH, bekväma tröjor, underkläder, bindor, hygienartiklar... typ så...
 
TIPS!!!!
Ni som har fått barn själva... Vad tyckte ni var viktigt att få med er? Saknade ni något?
 
Självklart ska mobiler, mobilladdare och kamera med!!! Ett måste!!! :)
 
Åhh nu börjar jag bli taggad!!! Låt det gå fort nu!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du vet precis vilka byxor som faktiskt MÅSTE packas ner inför knoddens första hemresa ❤️❤️❤️

Svar: tjöööööt.. :)
Jennifer

2014-09-07 @ 19:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0